Re: Wymiana RAIDa w domenie

Autor: grzechoo <grzech00_at_interia.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 12:12:00 MET

> Co masz na tym dysku z RAIDEM 5 ? Chyba nie system ? A skoro nie
> system to zrób backup RAIDA 5, wymień dyski, zainstaluj stery do
> dysków, utwórz nowego RAIDA 5 na dyskach i odtwórz backup. Jeżeli na
> RAID 5 masz system, to masz już niefajnie. Ale pisz może coś
> wykombinujemy.

No właśnie mam system i właściwie większość danych ważnych danych. W
zasadzie dane te to sobie poradzę, z Exchangem też nie ma problemu, ale
reszta czyli właśnie system nie idzie.
Powinno teoretycznie udać się: backup systemu i odtworzenie na czyściutkim
systemi.
Niestety nie idzie. Przywracałem usługi katalogowe, wszystkie pliki
systemowe (te co MS Backup potrafił zgrać) i niestety nic. System nie
wstaje, nie daje się go odratować nawet odtwarzaniem systemu.
Oczywiście ten "nowy" system miał poinstalowane wszystkie poprawki jakie
miał system wzorcowy.
Mam jeszcze plan, żeby postawić 3 system, podłaczyć oba RAIDY i przenieść z
jednego na drugi. Osobiście do tego typu rzeczy używam Partition Magica, ale
tutaj mamy serwer :(
W grę wchodzi Volume Manager, ale jeszcze się tym nie bawiłem. I nie mogę
znaleźć dystrybutora w polce - wszyscy mają tylko PM, no i nie chciałbym
kasy wydawać .....
Jak masz jakieś pomysły to jestem otwarty.
grzechoo