Re: Krzywe barw w kartch ATI, gdzie to jest zapisane?

Autor: CoSTa/marsmellow <costa_at_icpnet.pl.N_O_S_P_A_M>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 09:27:11 MET

KtośTam wrote:

> Troche pozmieniałem "krzywe barw" w menu "barwa" we własciwosciach pulpitu i
> mam pewien problem. Tych zmian nie da się zapisać pod jakąś nazwą

na pewno? wklep do tego okienka jakąś nazwę. uaktywni ci się button
"zapisz". zapisz.

> a ponadto
> dokonuje się ich myszką, co jest to niezmiernie nieporęczne.

dlatego po prawej stronie suwaków masz podane wartości, obok których
(jeszcze bardziej na prawo) masz takie strzałeczki w górę i w dół.
poklikaj na tych strzałeczkach.

> Po nieopatrznym
> przywróceniu wartosci domyślnych praktycznie nie da się tego odtworzyć.

do tego służy funckja "zapisz". jedyne co masz zrobić, to wpisać w polu
nazwę profilu, pod którą twoje ustawienia będą zapisane.

> Pewnie siedzi to gdzieś w rejestrze, tylko gdzie? Zależy mi głownie na tym by
> móc w razie potrzeby zmieniać owe krzywe z domyślnych na ustawione przeze
> mnie.

jej, ludzie lubią komplikować sobie życie :)

--
CoSTa/marsmellow
http://costa.kofeina.net