Krzywe barw w kartch ATI, gdzie to jest zapisane?

Autor: KtośTam <ktos_tam_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 23:33:53 MET

Troche pozmieniałem "krzywe barw" w menu "barwa" we własciwosciach pulpitu i
mam pewien problem. Tych zmian nie da się zapisać pod jakąś nazwą a ponadto
dokonuje się ich myszką, co jest to niezmiernie nieporęczne. Po nieopatrznym
przywróceniu wartosci domyślnych praktycznie nie da się tego odtworzyć.

Pewnie siedzi to gdzieś w rejestrze, tylko gdzie? Zależy mi głownie na tym by
móc w razie potrzeby zmieniać owe krzywe z domyślnych na ustawione przeze
mnie.

Pozdrawiam
KtośTam