Znikające ikonki szybkiego uruchamiania

Autor: Mariusz Dejneka <mdejneka_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 09:44:36 MET

Witam!

Mam notebooka z Windowsem 2000 Prof. Co może być przyczyną zniknięcia
ikonek ze skrótami do programów z paska szybkiego uruchamiania (quick
launch)? Brak również możliwości edycji paska (wszystkie opcje wyszarzone)
mimo, że fizycznie folder quick launch znajduje się tam gdzie trzeba.
Problem dotyczy wszystkich profili na tym komputerze. ostatnio były wgrywane
do systemu brakujące łatki.

update:
Po ponownej instalacji systemu w którymś momencie przydażyło się mi to
ponownie, na szczęscie miałem wcześniejsza kopię stanu systemu. Wydaje mi
się, że jest to związane z instalacją jakiejś łatki, być może musi być
instalowana osobno?

Pozdrawiam:
Mariusz Dejneka
mdejneka@poczta.onet.pl