Re: Krzywe barw w kartch ATI, gdzie to jest zapisane?

Autor: KtośTam <ktos_tamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 10:40:43 MET

> na pewno? wklep do tego okienka jakąś nazwę. uaktywni ci się button
> "zapisz". zapisz.

> dlatego po prawej stronie suwaków masz podane wartości, obok których
> (jeszcze bardziej na prawo) masz takie strzałeczki w górę i w dół.
> poklikaj na tych strzałeczkach.

Mówimy o innych sterownikach. Przed chwilą sprawdziłem to na jednym z
komputerów w mojej pracy, tam rzeczywiscie są suwaki z wartosciami i
mozliwością zapisu. U mnie zmian dokunuje się chwytając myszką za wykres kazdej
z wybranych składowych RGB i nie ma żadnej mozliwosci zapisu. Mogę oczywiście
zmienić sterowniki, ale obawiam się, że ustawienia wrócą mi wtedy do domyślnych.

Pozdrawiam
KtośTam