Re: ratujcie - zniknely partycje i dane

Autor: Marcin Z. <mziel-nospam_at_szczecin.home.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 11:53:10 MET DST

> Jakbyś wiedział dokładnie jakie były parametry partycji, to (pod warunkiem
> że windows nie nabagnił za bardzo) założenie ich fdisk'iem pod linuxem
> pomoże. Jeśli jednak windows nabagnił albo nie znasz parametrów partycji,
> to szukaj programów do odzyskiwania danych, albo daj dysk do jakiegoś
> serwisu który się takimi rzeczami zajmuje.

To nie jest rozwiazanie. Za bardzo grzebac nie moge bo jeszcze wszystko
padnie. Napewno sa jakies narzedzia odtwarzajace MBR w WinXP albo dla
WinXP(i nie chodzi mi o komende fdisk /mbr spod Win98) czyli cala strukture
logiczna dysku. Oczywiscie parametrow partycji nie pamietam a strzelac nie
bede.

M.