Re: ratujcie - zniknely partycje i dane

Autor: gefek <the_wizard_at_spamunieprzyjmuje.wp.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 11:40:00 MET DST

In news:clqefa$216$1@zeus.man.szczecin.pl Marcin Z. wrote:
> Użytkownik "Paul Van-Dass" napisał w wiadomości >A nie miales wczesniej
> komunikatu w stylu:
> Nie. Po prostu partycje zostaly usuniete przy inicjowaniu dysku. Moj
> blad - zle ustawilem jumper w dysku, na ograniczenie do 32 GB. WinXP
> pozdejmowal mi partycje i teraz wykazuje cala przestrzen dyskowa do
> wykorzystania. Macie jakies inne pomysly?
Jakbyś wiedział dokładnie jakie były parametry partycji, to (pod warunkiem
że windows nie nabagnił za bardzo) założenie ich fdisk'iem pod linuxem
pomoże. Jeśli jednak windows nabagnił albo nie znasz parametrów partycji,
to szukaj programów do odzyskiwania danych, albo daj dysk do jakiegoś
serwisu który się takimi rzeczami zajmuje.

--
 Grzesiek