Re: WinXP konwersja NTFS -> FAT32

Autor: Diablitko <diablitko_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 02:39:03 MET DST

Dnia Sat, 09 Oct 2004 23:13:56 +0200, dominika napisał(a):

> witam
> szukalam w archiwum grup dyskusyjnych jak dokonac konwersji z systemu plikow
> NTFS na FAT32 i w kazdej odpowiedzi pojawialo sie slowo-bumerang: Partition
> Magic. probowalam tego dokonac PM 7 i sie nie udalo (uruchomilam system za
> pomoca dyskietek ratunkowych, ale zaraz po rozpoczeciu konwersji wystapily
> bledy...) wiec moje pytanie jak tego dokonac? nie zalezy mi na tym, zeby
> dane nie zostaly skasowane, bo mam XP swiezo po formacie, moge go
> zainstalowac jeszcze raz.
> [...]

Jeśli nie znajdziesz żadnego programu który ci zadziała (PM7 lub PM8
powinien tego dokonać) to zawsze przy instalacji windowsa od nowa możesz
wybrać jaki system pliów chcesz mieć: fat32 czy ntfs. Można jeszcze zdjąć
partycję za pomocą fdisk'a i utworzyć ją od nowa. A tak z innej beczki, jak
ci się udało srobić dyskietkę startową ms-dos pod xp skoro on sam w sobie
nie ma żadnego dosu'u?