WinXP konwersja NTFS -> FAT32

Autor: dominika <talisman_at_NOSPAM_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 23:13:56 MET DST

witam
szukalam w archiwum grup dyskusyjnych jak dokonac konwersji z systemu plikow
NTFS na FAT32 i w kazdej odpowiedzi pojawialo sie slowo-bumerang: Partition
Magic. probowalam tego dokonac PM 7 i sie nie udalo (uruchomilam system za
pomoca dyskietek ratunkowych, ale zaraz po rozpoczeciu konwersji wystapily
bledy...) wiec moje pytanie jak tego dokonac? nie zalezy mi na tym, zeby
dane nie zostaly skasowane, bo mam XP swiezo po formacie, moge go
zainstalowac jeszcze raz.
co sie stanie jesli sformatuje XP zwyklym poleceniem format C: (bo chodzi tu
o konwersje partycji systemowej) ? i jak poprawnie dokonac takiego
formatowania..? probowalam niedawno uruchomic komputer z dyskietki
startowej MS-DOS (utworzonej w XP), ale ku mojemu zdziwieniu programu
format na niej nie bylo!!
z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam
dominika :)