Re: WinXP konwersja NTFS -> FAT32

Autor: dominika <talisman_at_NOSPAM_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 09:21:51 MET DST

> Jeśli nie znajdziesz żadnego programu który ci zadziała (PM7 lub PM8
> powinien tego dokonać) to zawsze przy instalacji windowsa od nowa możesz
> wybrać jaki system pliów chcesz mieć: fat32 czy ntfs. Można jeszcze zdjąć
> partycję za pomocą fdisk'a i utworzyć ją od nowa. A tak z innej beczki,
> jak ci się udało srobić dyskietkę startową ms-dos pod xp skoro on sam w
> sobie nie ma żadnego dosu'u?

no wlasie to jest tak: mialam windowsa xp na partycji fat32, ale musialam go
sformatowac. uruchomialm instalator i chcialam sformatowac uzywajac fat32
wlasnie, ale nie bylo tam takiej opcji! byly do wyboru 4: formatowanie
ntfs, formatowanie ntfs (szybkie), pozostawienie obecnego systemu plikow
(bez formatowania) i jeszcze jedna (nie pamietam), ale na pewno nie
chodzilo tam o FAT32. stad moje pytanie tutaj :| wiec moze jest jeszcze
inna mozliwosc?
pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
dominika