Re: WinXP konwersja NTFS -> FAT32

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 05:06:12 MET DST

dominika <talisman@NOSPAM_gazeta.pl>,
'Sat, 09 Oct 2004 23:13:56 +0200', napisał(a):

>witam
>szukalam w archiwum grup dyskusyjnych jak dokonac konwersji z systemu plikow
>NTFS na FAT32 i w kazdej odpowiedzi pojawialo sie slowo-bumerang: Partition
>Magic. probowalam tego dokonac PM 7 i sie nie udalo (uruchomilam system za
>pomoca dyskietek ratunkowych, ale zaraz po rozpoczeciu konwersji wystapily
>bledy...) wiec moje pytanie jak tego dokonac? nie zalezy mi na tym, zeby
>dane nie zostaly skasowane, bo mam XP swiezo po formacie, moge go
>zainstalowac jeszcze raz.

PM7 nie jest kompatybilny z NTFS uzytym w WXP. Jezeli juz musisz to
uzyj PM8. W pomocy do PM przeczytaj rozdzial (caly): Converting NTFS
Partitions to FAT or FAT32.

>co sie stanie jesli sformatuje XP zwyklym poleceniem format C: (bo chodzi tu
>o konwersje partycji systemowej) ? i jak poprawnie dokonac takiego
>formatowania..? probowalam niedawno uruchomic komputer z dyskietki
>startowej MS-DOS (utworzonej w XP), ale ku mojemu zdziwieniu programu
>format na niej nie bylo!!

Formatuj z plyty instalacyjnej XP (z konsoli odzyskiwania lub po
uruchomieniu instalatora).

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Stagnacja ma tendencję wzrostową.