Re: Bezpieczeństwo w NTFS

Autor: Maciej Olędzki <ldevil_at_na.onecie>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 22:48:56 MET DST

Artur wrote:

> Persona uzywajaca konta iemand@pandora.be popelnila cus takiego :
> [ciach...]

> IMHO nie musi : http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
> Potem juz tylko grzeczny reset hasla uzytkownika i mam dostep do czego tylko
> chce ;)

Na pewno? Bo w panelu sterowania przy probie zresetowania hasla od usera
ostrzega, że się mogą różne dane potracić. Czy może to nie dotyczy
zaszyfrowanych plików?

> Pytanie jak bardzo ma to byc rozwiazanie adminoodporne. Jesli administrator
> bedzie chcial to zobaczy/odczyta to co bedzie chcial, w koncu "God, root
> what's the difference?" :)

No np. żeby nie musiał uciekać się do stosowania jakiś keylogerów. Inaczej
mówiąc: dostałeś dysk z winxp z zaszyfrowanymi plikami i haslo do root'a.
Odczytałbyś takie pliki? A jeśli tak, to jak?

--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki