dostęp do plików w win2k

Autor: żółwisko <cooler33_at_interia.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 11:20:17 MET DST

witam
prezentuję poziom lamera więc wybaczcie.szukałem w guglach ale nie wiem jak
sformułować problem.zacznę ab ovo.w niedzielę w pracy chciałem być mądry i w
win2k postanowiłem zrobić każdemu użytkownikowi konto.zrobiłem
jedno,wyłączyłem opcję automatycznego logowania na konto admina ... i klops
:(
miałem czyte konto i żadnego dojścia do zasobów/teksty,foto/,bo nie znałem
hasła.szukałem w guglach i znalazłem chntpw ,usunąłem hasło i zrobiłem się
głównym adminem :),zmieniłem nazwę z admin na marek - to już sukces
!pozakładałem ograniczone konta pozostałym,ale mam dwa problemy:
-pomimo udostępnienia z poziomu admina folderu koledze nie może on z niego
korzystać
-nawet ja nie mam dostępu do niektórych dokumentów .doc i .jpg/bardzo
ważnych/,które wcześniej zostały utworzone
pracuję w straży granicznej i szef powiedział,że mnie za...doli,jeżeli do
soboty tego nie zrobię.czeka mnie kolejna noc dłubania.
bardzo liczę na wyrozumiałość i waszą pomoc.
odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania
z góry dziękuję
marek

--