Re: Problem z Boot.ini

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 11:16:09 MET DST

Użytkownik "Alek" <rafzub[spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ck2ndl$1r5$1@opal.icpnet.pl
[...]
> Problem polega na tym, ze po zrobieniu tego co mi napisałeś w pliku
> "Bootsect.dos" znajduje sie nastepujacy zapis:

Po pierwsze - to co ci radziłem nie modyfikuje ani nie tworzy tego
pliku. On musiał już być na twojej partycji.

> " Nieprawidłowy dysk ˙
> Błąd We/Wy ˙
> Wymień dysk i naciśnij dowolny klawisz
> IO SYSMSDOS SYS~ WINBOOT SYS UŞ"

Plik Bootsect.dos zawiera kod ładujący pliki startowe Windows 98. A tym
samym podana jego zawartość jest prawidłowa.

> Boje sie, że jak dołącze "c:\Bootsect.dos="Windows 98" do Boot.ini to
> juz nie uruchomię kompa.

:-)

> Nie wiem, ale może sie mylę....

Jeśli nie jest on prawidłowy, to co najwyżej nie uruchomisz Windows 98.

/odpowiadając zmień px na pl/