Re: System z nowym dyskiem (ghost)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 11:12:27 MET DST

Użytkownik "ts" <t76.maupe.skasuj@to.skasuj.o2.pl> napisał w wiadomości
news:75q9m05emiahv2ps5p0htpal6ih4ol3iqs@4ax.com

> eechch.. dzieki za odpowiedz, ale moze przeczytac calosc posta przed
> sugestiami?..

Zrobiłeś, co radziłem - czy jesteś kolejnym "wiedzącym lepiej"....

Dla twojego spokoju: generalnie chodzi o problem z podpisem dysku i
zmienioną literką partycji systemowej (opisany tu:
http://tinylink.com/?DkxV4aME7R przy przełączniku FDSP). Fdisk /mbr
usuwa podpis dysku i wymusza ponowny przydział literek do partycji. W
przypadku W2k objawia się to najczęściej brakiem mozliwości zalogowania
się (
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321), w
przypadku XP - brakiem możliwości uruchomienia systemu.

Oczywiście, to może być tylko jedną z możliwych przyczyn twoich
problemów. Jednak wykonanie fdisk /mbr niczym nie grozi - zrób to więc i
odpisz, czy pomogło.

/odpowiadając zmień px na pl/