Re: Problem z Boot.ini

Autor: Alek <rafzub[spam>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 08:25:54 MET DST

> Zawartość Boot.ini zależy od tego, gdzie to XP jest posadzone.
> Najprościej jest wykonać polecenie bootcfg /rebuild. Utworzy ono na
> partycji aktywnej nowy prawidłowy plik Boot.ini z dopisanymi wszystkimi
> odnalezionymi systemami z linii NT. Potem trzeba dodać tylko na jego
> końcu linijkę:
> c:\Bootsect.dos="Windows 98"
>
> Plik Bootsect.dos musi istnieć we wskazanej ścieżce i musi to być plik
> utworzony na tym samym komputerze przy niezmienionym układzie partycji.

Problem polega na tym, ze po zrobieniu tego co mi napisałeś w pliku
"Bootsect.dos" znajduje sie nastepujacy zapis:
" Nieprawidłowy dysk ˙
Błąd We/Wy ˙
Wymień dysk i naciśnij dowolny klawisz
   IO SYSMSDOS SYS~ WINBOOT SYS UŞ"

Boje sie, że jak dołącze "c:\Bootsect.dos="Windows 98" do Boot.ini to juz
nie uruchomię kompa.

Nie wiem, ale może sie mylę....

Alek