Re: SATA +160GB

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 20:30:50 MET DST

On Fri, 27 Aug 2004 15:04:58 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Użytkownik "Zdzisław Landowski" <codeboy@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> To zmień serwis. Mam W2k, do którego dołożyłem Maxtora 200 GB i wszystko
> działa bez najmniejszych problemów. Jedyny niuans to zaaplikowanie SP3
> lub wyżej i dodanie w rejestrze wpisu EnableBigLBA=1 jeszcze przed
> podpięciem nowego dysku; w Windows XP nawet tego nie trzeba robić,
> wystarczy SP1. A jeśli system (W2k albo XP bez SP1) ma być instalowany
> od zera - i to na partycji większej niż 128 GiB - to najpierw trzeba
> [...]

Nic mnie nie odstrasza moze poza cena zobaczylem ze 120 kosztuje 400zl a
160 juz 500zl
W sumie chyba kupie IDE bo tanszy :)
a serwis sklepu www.balta.pl uwazam za dosc dobry ale widocznie nie
najlepszy
dla mnie wazne jest zeby te 160 / 200 bylo jaka jedna partycja ( praca na
duzych plikach Video)

a nie mam juz za bardzo miejsca na kombinowanie maly dysk + duzy
dlatego chcialbym 1 duzy i spokoj.