Re: SATA +160GB

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 20:36:55 MET DST

On Fri, 27 Aug 2004 20:30:50 +0200, CodeBoy wrote:

> Nic mnie nie odstrasza moze poza cena zobaczylem ze 120 kosztuje 400zl a
> 160 juz 500zl
> W sumie chyba kupie IDE bo tanszy :)
> a serwis sklepu www.balta.pl uwazam za dosc dobry ale widocznie nie
> najlepszy
> dla mnie wazne jest zeby te 160 / 200 bylo jaka jedna partycja ( praca na
> duzych plikach Video)
>
> a nie mam juz za bardzo miejsca na kombinowanie maly dysk + duzy
> dlatego chcialbym 1 duzy i spokoj.

Jeśli zamierzasz pracować na dużych plikach video to może spróbuj kupić
zamiast 1 dysku 160GB np 2 dyski 80GB i zrobić z nich RAID0. Będziesz miał
prawie dwukrotnie większą wydajność.Bezpieczeństwo będzie mniejsze ale przy
ewentualnych backupach masz BARDZO wysoką wydajność (rozpatruję dyski ATA
bo przy SCSI RAID0 i Ultra320 SCSI III to już w ogóle wysokie prędkości :)
).

--
Pozdrawiam
Piotrek