HELP!!! Specjaliści od łamania haseł!

Autor: Alina <aesikoraWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 23:02:27 MET DST

Witam,

Spotkała mnie przykra sytuacja, skradziono mi laptopa. :(
Miał on założone hasło na BIOSie. Żądanie wpisania hasła pojawiało się po
każdorazowym włączeniu się np. wygaszacza ekranu no i oczywiście po włączeniu
komputera.
Chciałabym się dowiedzieć czy trudno jest to hasło złamać i dostać się do
danych zamieszczonych na dysku (hasło jest niestety wyrazem słownikowym lecz co
ważne nie jest to podstawowa forma tylko odmiana osobowa czasownika, coś jak
np. "szukam")?
Czy jest możliwe podpięcie dysku z laptopa jako slave do innego komputera (tak
jak w przypadku PC) i odtworzenie danych?
I może ktoś mi powie czy złodzieje bawią się w szperanie po skradzionych
komputerach czy od razu formatują dysk i przeznaczają do sprzedaży??...

Bardzo Was proszę o komentarze.

Niepocieszona ja