Dwa problemy w Win2000

Autor: Rafaelo <ralko_at_polbox.com>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 15:07:37 MET DST

Witam.

1. Na koncie admina zainstalowalem sobie GG, dziala bez problemu (oczywiscie po
uprzednim zainstalowaniu wszystkich poprawek). Tylko problem jest na kontach
innych uzytkownikow, poniewaz GG sie nie chce w ogole laczyc z serverem. Jak
dalem przypomnienie hasla to niby sciagnelo token, ale jak wpisuje numer GG i
haslo, to po prostu mam czerwone sloneczko i nic sie nie dzieje.

2. Nie moge usunac pustego katalogu, jak usuwam to mi wychodzi komunikat "Nie
mozna usunac "nazwa_katalogu": Nastapilo naruszenie zasad wspoluzytkowania.
Plik zrodlowy lub docelowy moga byc uzywane".

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam
Rafal