Re: Czy Ktoś wie?

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 23:06:19 MET DST

"USENET" <fortyfikacje@gazeta.pl> wrote in message
news:cgf7kb$27p$1@inews.gazeta.pl...

> Pisałem, że w linuksie bo są tam dwa systemy jest po wpisaniu:
> hdparm -tT /dev/hda
> *UDMA-66 - gwaiazdka jako aktywny - czyli wykluczamy kabel i dysk. ...

Witam!
A ja nie byłbym taki pewien, bo nie napisałeś jaki to dysk!
Miałem też taki problem i wbrew wszystkim fachurom polazłem na stronę
producenta dysku, zassałem programik przestawiający UDMA i przestawiłem
sobie własnoręcznie, a "fachowcy" byli strasznie zdziwieni.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl