Kolejność instalowania hotfixów oraz konieczność restartowania systemu

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_poczta.wp.pl.spam>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 16:12:03 MET DST

Cześć!

Ściągnąłem trochę hotfixów do nie swojego systemu (Windows 2000 Pro
SP4) i zastanawiam się, czy kolejność ich instalowania ma jakieś
znaczenie? Jak rozpoznać które powinny być pierwsze oprócz spisywania
kolejności z witryny Windows Update? Jest to ważne o tyle, że
chciałbym zainstalować je przy pomocy skryptu, a nie "ręcznie".

Nie wiem też czy można zainstalować wszystkie hotfixy naraz, nawet te
które wymagają restartu systemu, i zrestartować komputer na końcu, czy
trzeba jednak to robić po instalacji każdego takiego hotfixa?

Z góry dziękuję.

--
      Pozdrowienia
           Krzysiek