Re: Czy Ktoś wie?

Autor: USENET <fortyfikacje_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 02:52:50 MET DST

UATA100.EXE - do barracudy - jest ustawiony na ATA-100, dawno się nim
bawiłem. najnowsza wersja jest z 20 maja tego roku. W każdym razie to nie
to - zły trop, tak jak pisałem wcześenij tak obszedłem już ten temat,
pomogła zamiana sterów od w2k z beta2 bo takie znalazłem na filesearch.ru,
nie podpisane, ale śmiga ładnie. Jest spory wzrost w pracy, szybciej się
otwierają programy np. Acrobat Reader 6.0 - teraz 9.0 sekund, wcześniej 14
sekund!!!
Z netu wyczytałem że tylko wybrane chipsety VIA tak mają, zwłaszcza VIAR
Apollo Pro133
i niżej we współpracy z intelem. Problem ten dotyczy jak podają znacznej
częsci płyt głównych.

Pozdr. wszystkich i mimo wszystko dzięki za pomysły