Re: winxp "missing jakikolwiek komunikat"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 10:23:03 MET DST

Użytkownik "jerzy szczudłowski" <jerzy@jedwab.net.p1> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.chg48b.1lg.jerzy@solveig.jedwab

Odtworzonej - czym? Ghost ma swoje własne problemy...

To nie był problem z bootmanagerem, tylko z nieprawidłową partycją.
Obojętne, czego byś nie użył, problem pozostanie.

Nie chodzi o błąd w tabeli partycji, tylko o niestandardową zawartość
rekordu MBR (w tym wypadku GRUB), przed której nadpisaniem fixmbr
lojalnie ostrzega.

Jw. Problem z partycją albo z jej sektorem startowym.

AFAIR potrafi tworzyć dowolne partycje.

Znowu mieszasz do tego obcy program do robienia obrazów. Chyba rozumiesz
już, że wszystkie twoje problemy biorą się od niego.... do robienia
obrazów używaj BootIt, a nie będziesz miał jakichkolwiek problemów ze
wstawaniem systemu.

Założyłeś, że narzędzia jakich używasz (Ghost?) są bezbłędne. A tak nie
jest.

/odpowiadając zmień px na pl/