Re: Nieistniejące pliki na partycji NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 10:13:34 MET DST

napisał w wiadomości news:irr2v4zsk2eg.dlg@stupidworms.takeda.tk
> [...]

W KB 320081 jest to w zasadzie wyjaśnione - to składnia omijająca
tradycyjne sprawdzanie syntaktyki użytej w nazwach plików Win32.
Niektóre polecenia (del) to potrafią, inne nie. Total Commander też
potrafi odwoływać się do plików bez pośrednictwa mechanizmów
eksploratora; sprawdź, czy masz włączoną w opcjach bezpośrednią obsługę
plików (Use explorer delete method OFF); może to było przyczyną
niepowodzenia. Oczywiście, obsługę długich nazw plików też trzeba
wyłączyć.

/odpowiadając zmień px na pl/