Re: Dylemat na temat upgrade - mala korekta

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 23:31:17 MET DST

CodeBoy wrote:

> HDD 1 i 2 to RAID 1 - 2 partycje - System nazywany potocznie dyskiem C: i
> Dane D:
> HDD 3 i 4 to RAID 1 - E: Exchange
> HDD 5 to Raid 0 - Backup nie mam 6 dysku
eee, RAID 0 z jednego dysku?? to ze tak powiem czym sie to rozni od
pojedynczeog dysku ??? bo troche sie gubie

> Wiekszosc danych i tak jest zgrywana na tasmy , Raid jest tylko ze wzgledu
> na ciaglosc pracy (bardzo wazne dane).

> Mysle nad PE 2850 + Win2k3Serv z 25 licencjami + Exch 2003 z 30 licencjami
ja tam sie nie znam na licencjonowaniu MS wiec moze nie powinienem
zabierac glosu ale wydaje mi sie ze pelny komplet to bedzie W2k3 CAL +
Ex CAL - no chyba ze jeden user korzysta z wiecej niz jednej skrzynki
(ale tutaj trzeba by sprawdzic w MS)

> Pytanie jest teraz takie czy jesli z Win 2k3 zrobie kontroler domeny to moge
> wpiac w siec SBS 2000 ?
> czy to se ne da i musze kupic Win2k3 ?

znaczy sie chcialbys miec dwa kontrolery w jednej domenie czy dwie
polaczone trustem domeny. Oba warianty sa mozliwe - z tym ze drugi lamie
licencje
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q295765

--
Tomasz Onyszko [MVP]