Re: Dylemat na temat upgrade - mala korekta

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 20:53:43 MET DST

Uzytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisal w wiadomosci
news:cfber6$87$1@inews.gazeta.pl...

> eee, RAID 0 z jednego dysku?? to ze tak powiem czym sie to rozni od
> pojedynczeog dysku ??? bo troche sie gubie

Kwestie Raidowa wyjasnili koledzy :) PERC nie pozwala nie robic Raid'a :)
wiec jest 0 :)

Teraz mowie o co mi chodzi z serwerami

w Tej chwli jest tak.

1 maszyna PE 2650 z SBS 2000 z 25 licencjami na tym jest postawione Exchange
, Kontroler Domeny, Serwer Plikow, Serwer wydrukow, My SQL

Chce kupic 2 maszyne z win2003 serwer i chce na nia postawic Exchange nie
ruszajac reszty, czyli wywalam normalnie exchange z tamtego komputera
pytanie czy tak sie da.
czy musze zastepowac SBS 2000 systemem Windows 2003
ISA to to co robi za firewalla ? dziekuje mam Cisco , jakos MS nie ufam jako
firewalowi ;)

Ps. rozbierznosc liczby licencji wynika z tego ze skrzynek dzis mamy 25 a
uzytkownikow 20
i zawsze te 5 skrzynek bedzie do przodu.

--
Zdzislaw Landowski vel CodeBoy
Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston