Re: Excel na odwrót

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 00:39:09 MET DST

W: 0c9d.00000cda.4118c5ed@newsgate.onet.pl,
Od: kozli <pkosla@op.pl>
Było:
> Witam,
> Sorry jesli zla grupa, ale mam dostep do newsow tylko przez www,
> mam nadzieje ze ktos mi pomoze.
>
> Wyliczam w Excelu place netto z placy brutto ( nie w Polsce, ale
> sytem rownie pogmatwany) i dziala ok, ale ja potrzebuje aby Excel
> wyliczyl mi jaka powinna byc pensja brutto jesli podam mu pensje
> netto.
> Czy jest w Excelu jakas mozliwosc, zeby to zrobic w prosty sposob i
> sprawnie dzialajacy? Moge oczywiscie wpisywac w pensji brutto coraz
> mniejsza lub wieksza wartosc, az zobacze na licznki pozadana pensje
> [...]

Przeczytałem wszystkie dotychczasowe posty i tak mi się nasuwa ...
Chcesz uzyskać wynik uzależniony od iluś tam zmiennych, no to czemu nie
obliczysz funkcji dla nich i nie przedstawisz w postaci wykresu.
Później sobie wybierzesz jakiś punkt - z wartością netto - i odczytasz dla
niego wszystkie zmienne.
Jeżeli źle doradzam to proszę się nie pastwić tylko wytłumaczyć co jest źle
:-)

Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/