Re: Dylemat na temat upgrade - mala korekta

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 11:44:28 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:
> eee, RAID 0 z jednego dysku?? to ze tak powiem czym sie to rozni od
> pojedynczeog dysku ??? bo troche sie gubie
Jak masz kontroler RAID to zwykle, musisz zawsze mieć jakiegokolwiek Raida,
więc robisz Raida 0 z jednego dysku. Mylex tak ma, PERC też, Adaptec - nie
wiem...

I reszta:
A gdzie jeszcze 5 lic? 25 =/ 30

> ja tam sie nie znam na licencjonowaniu MS wiec moze nie powinienem
> zabierac glosu ale wydaje mi sie ze pelny komplet to bedzie W2k3 CAL +
> Ex CAL - no chyba ze jeden user korzysta z wiecej niz jednej skrzynki
> (ale tutaj trzeba by sprawdzic w MS)
Ano tak, Exchange jest na skrzynke.

Legalnie - nie /dodanie do domeny/, Standalone z własną domeną, exch, sql -
jak najbardziej /i bez zaufania "trustów"/
Może robić jako ISA i bramka poczty, jak masz wolną /szybką/ maszynę. ISA
troche biedna bo bez możliwości kożystania z Domenowego AD....

Zdecydowanie tak.

> znaczy sie chcialbys miec dwa kontrolery w jednej domenie czy dwie
> polaczone trustem domeny. Oba warianty sa mozliwe - z tym ze drugi
> lamie licencje
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q295765
O właśnie.

JM