Re: Dwa pytania

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 14:39:28 MET DST

".:JackNumber7:." <eatshit@gazeta.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> [...]
> systemowym. Ja instalowałem sobie kartę Delta66 pod linuksem i
> pamiętam, że zanim na poważnie ją odpaliłem, to musiałem pokombinować
> z dźwiękiem wyjściowym - na jakie urządzenie (bo jest ich kilka, w tym
> chyba emulowane - a mam kartę "studyjną" więc wyjść i kombinacji jest
> wiele) ma iść dźwięk. Pamiętam, że na początku miałem pierdy same...
> teraz jest ołkej, więc myślę, że w tę stronę - ogólnej grzebaniny. A
> nie ma FAQ i manów dobrych? Muszą być... pogrzeb w sieci. Ja znalazłem
> sterownik do karty, o której nie wiedział nawet jej producent

A gdzie poza okienkiem z multimediami jest grzebanie w ustawieniach wyjść?
To prosta karta - ma tylko jedno wyjście, w systemie jest jedna karta też.
Nie wiem co można poradzić żeby było dobrze.. Zauważyłem ponadto dziwną
sprawę, - w takim np winapmie jak sie puści piosenkę to gdy jest okej gra
sobie ładnie, a gdy się coś kopie to zmienia się tempo utworu, znaczy
pasek z piosenką przyśpiesza dziwnie.

(...)
> zajmujesz... to kombajn, wielki kombajn, który ucina ręce
> nieumiejętnym użytkownikom ;) mi odrosły ;)

Podajesz mi masę stron, które są w ogóle o windowsach, chciałbym natomiast
zobaczyć różnice i jakieś porównanie - z jednej xp z drugiej 2003.
Co do tego ucinania rąk to nie odrosną jeśli nie zostaną ucięte.

> tak czy siak sugeruję poszperać jeszcze raz na stronie z której
> ściągnąłeś rpmy do karty...

Ale to nie linux... nie rozumię?

> tam musi być link do jakiegoś FAQ vs mana... zawsze się znajdzie jakiś
> wariat, który opisze swój przypadek... pzdr

Hmmm, szperałem gdzie się dało, niestety jednak nie znalazłem niczego na
ten temat. Moim zdaniem na pewno to przerwania tylko na razie system
koniecznie stara mi się myśleć za mnie i nie pozwala mi na ręczny wybór
tego, dlatego mnie to denerwuje i pewnie się kopie.. JAk umożliwić sobie
teraz ten wybór?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564