Re: Dwa pytania

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 20:48:23 MET DST

Dnia Fri, 6 Aug 2004 15:46:54 +0000 (UTC), Ninik napisał(a):

> może gdyby jakoś zmienić to na inny numer to byłoby okej? Tymczasem nie
> wiem co poradzić.

myślę, że jest to kwestia pogrzebania w ustawieniach dźwięku
wyjściowego dla całego środowiska, np. KDE, bądź w jakimś ustawieniu
systemowym. Ja instalowałem sobie kartę Delta66 pod linuksem i
pamiętam, że zanim na poważnie ją odpaliłem, to musiałem pokombinować
z dźwiękiem wyjściowym - na jakie urządzenie (bo jest ich kilka, w tym
chyba emulowane - a mam kartę "studyjną" więc wyjść i kombinacji jest
wiele) ma iść dźwięk. Pamiętam, że na początku miałem pierdy same...
teraz jest ołkej, więc myślę, że w tę stronę - ogólnej grzebaniny. A
nie ma FAQ i manów dobrych? Muszą być... pogrzeb w sieci. Ja znalazłem
sterownik do karty, o której nie wiedział nawet jej producent
(midiman) i do tego mnóstwo FAQ.

> 3. Gdzie mogę poczytać o tym czy warto i dlaczego zainstalować winxp lub
> 2003?

http://www.it-faq.pl/DesktopDefault.aspx?tabid=186
http://infojama.pl/ [szczególnie tutaj znajdziesz odpowiedzi]
http://www.tweakxp.com/
http://www.markusjansson.net/erecent.html
http://labmice.techtarget.com/windowsxp/default.htm
jeżeli XP, to tylko prof. Co do Win2003, to zależy czym się
zajmujesz... to kombajn, wielki kombajn, który ucina ręce
nieumiejętnym użytkownikom ;) mi odrosły ;)

> Mam nadzieję, że to odpowiednia grupa do zapytań tego typu. Poszperałem po
> googlach zwłaszcza za pierwszym pytaniem, ale nie znalazłem niestety
> odpowiedzi, pytanie o sb64 nie poszło na pl.comp.pecet, gdyż to jednak nie

tak czy siak sugeruję poszperać jeszcze raz na stronie z której
ściągnąłeś rpmy do karty... tam musi być link do jakiegoś FAQ vs
mana... zawsze się znajdzie jakiś wariat, który opisze swój
przypadek... pzdr

--
$nie ślij listów via e-mail$