Re: Dwa pytania

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 13:04:05 MET DST

Ninik wrote:
> slocie również. Zauważyłem natomiast że karta dostaje irq9 mimo wszytsko,
> może gdyby jakoś zmienić to na inny numer to byłoby okej? Tymczasem nie
> wiem co poradzić.

Po pierwsze, sprawdź czy BIOS pokazuje rozłączne przerwania
(tzn. czy w tabelce SB nie dzieli przerwania z jakimś innym
urządzeniem). Jeżeli to będzie OK, może będziesz musiał
wyłączyć ACPI w odpowiedni sposób, by system nie "wpychał"
SB na jedno przerwanie z innymi kartami.

> sobie zagrać jak mnie nie ma... Jeszcze minie pewnie chwilka zanim dostanę
> swojego matroxa g650, a do tego czasu przydałoby się żeby to jakoś
> chodziło.. Ktoś ma jakiś pomysł?

Co w ogóle się dzieje w trybie VGA? System wywala się z
niebieskim ekranem, staje na jakimś etapie rozruchu,
zamraża się w jakimś momencie?

> 3. Gdzie mogę poczytać o tym czy warto i dlaczego zainstalować winxp lub
> 2003? Mam do dyspozycji te dwa systemy i mogę sobie wybrać, powoli pewnie

A z czego chcesz się przesiadać i w jakich zastosowaniach?

> dziękuję za to. Czy te systemy potrafią już może czytać z systemu JFS? Czy
> dalej mają w naturze psucie HPFS? Czy podczas instalacji nie zrobi mi

Nie mają JFS i nie mają HPFS.

| Radosław Sokół  |  mailto:Radoslaw.Sokol@polsl.pl        |
|                 |  Administrator systemów komputerowych  |
\................... Politechnika Śląska w Gliwicach, RE ../