Udostępnianie folderów w xp i dostep pod 98

Autor: Pszemek <niszczcie_spam>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 21:01:40 MET DST

Witam
Właśnie przesiadłem się z b.dobrze znanego mi 98 na xp i mam już pierwszy
problem, jak udostępnie folder w xp (ambitnie wyłączyłem proste
udostępnianie) to gdy wejdę w 98 (2. komp w sieci) i wpiszę \\XXX
(xxx -nazwa kompa z xp-kiem) to zamiast ujrzeć udostępnione pod xp foldery
98 pyta mnie o hasło do zasobu \\XXX\IPC$ , o co chodzi i dlaczego żadne
hasło ustanowione pod xp nie pasuje mu w tym okienku.

Proszę o pomoc

Pszemus