Re: XP SP2 - jak to bedzie?

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 16:11:46 MET DST

> Pomijam już fakt, że przecież można poszukać wśród
> znajomych kogoś, kto ma stałe łącze i może SP2 ściągnąć
> i nagrać na CD-R.

Sam to chcialem zrobić, kiedyś, z SP1.
Niestety ze strony M$ udało mi sie pobrać tylko mały
plik, ktory był instalatorem SP1, a wlasciwa zawartosc
była pobierana dopiero w czasie instalacji.

> No i zawsze możesz zrobić obraz dysku przed instalacją
> SP2 :) Wtedy niezależnie od tego, co się stanie, będziesz
> miał możliwość natychmiastowego powrotu do poprzedniej
> sytuacji.

Z tym raczej by ciężko było. Po pierwsze nie mam Ghosta ani nic takiego,
a po drugie partycja systemowa ma 110 GB i jest pełna po brzegi.

Pozdrawiam,

latet