Re: XP SP2 - jak to bedzie?

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 14:49:11 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:
> [...] - z zapowiedzi wynika ze SP2
> bedziesz mogl zamowic na CD

Poza tym pewnie też w ciągu miesiąca pojawi się w kilku
czasopismach komputerowych na dołączonych płytach CD.
Pomijam już fakt, że przecież można poszukać wśród
znajomych kogoś, kto ma stałe łącze i może SP2 ściągnąć
i nagrać na CD-R.

latet wrote:
> [...]
> Mam leglny win XP, ale boję się pobrać SP2 z przyczyn czysto
> technicznych - boje sie, ze mi tak namiesza w systemie, ze wymieknę.

Mimo wszystko polecam zainstalować -- dla bezpieczeństwa.
W czasie instalacji zaznacz opcję utworzenia kopii zapasowej,
będziesz wtedy ryzykował jedynie ewentualnością uniemożli-
wienia startu systemu w ogóle, bo w razie jakichś bardziej
subtelnych kłopotów będziesz mógł zrobić uninstall.

Poza tym z moich doświadczeń wynika, że nadinstalowanie
XP na istniejący rozwalony system często pozwala go
uratować w jakimś tam stopniu. Masz też konsolę odzyski-
wania do dyspozycji.

No i zawsze możesz zrobić obraz dysku przed instalacją
SP2 :) Wtedy niezależnie od tego, co się stanie, będziesz
miał możliwość natychmiastowego powrotu do poprzedniej
sytuacji.

| Radosław Sokół  |  mailto:Radoslaw.Sokol@polsl.pl        |
|                 |  Administrator systemów komputerowych  |
\................... Politechnika Śląska w Gliwicach, RE ../