Re: XP SP2 - jak to bedzie?

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 16:25:10 MET DST

> Z tym raczej by ciężko było. Po pierwsze nie mam Ghosta ani nic takiego,
> a po drugie partycja systemowa ma 110 GB i jest pełna po brzegi.

A moze istnieją inteligentne programy do tego zadania,
tak, aby mozna było wykluczyć wybrane foldery z takiego image?

P.S.
Nie jestem wrogiem dzielenia dysku na partycje - system + reszta,
ale z lenistwa mam tylko jedną dużą. Inny powod - oprocz lenistwa,
to ze nigdy nie wiedzialem ile GB bede potrzebowac na systemowa.
Jak dawalem oszczednie, to zawsze bylo potem malo,
jak zaszalalem, to sie potem miejsce marnowalo.... itd....

Latet