Re: Dostep do edycji rejestru

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 00:37:55 MET DST

GMN wrote:

> Niby tak - ale adminem to mialem na mysli ze ja na tym kompie rzadze a
> nie ze duzo wiem ;).
> Wiec mam dodatkowe pytanie - przzejrzalem to gpedit i chcialem zapytac -
> czego dotycza te "policy"? Konta na ktorym jestem aktualnie zalogowany?
To zalezy ktore - zakladam ze mowisz w tej chwili o lokalnych zasadach -
dostycza one lokalnego komputera

> No bo powiedzmy ze chce uzytkownikowi "zenek" zabronic dlubac w
> rejestrze - gdzie jest powiazanie, ze ustawiwanie dotyczy zenka, albo
> jakies grupy userow albo czegokolwiek?

W przypadku zasad loklanych tylko (czyli na stacji roboczej nie bedacej
w domenie lub wolnostojacym serwerze ) mozesz poprzez male obejscie
zastosowac zasady do wszystkich kont oprocz wybranych

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en;293655

w domenie sprawa wyglada troche inaczej bo GPO nalozone na poziomie
odpowiedniego kontenera obejmuje swoim zakresem ustawienia wszystkich
obiektow w tym kontenerze chyba ze zmienione zostana odpowiednie
uprawnienia do GPO

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q315675&sd=tech

> GMN
> PS. A przejrzalem tez Twoja stronke i jest tam tez cos nie cos :)

Z braku czasu niestety nie za wiele :(

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl