Re: Dostep do edycji rejestru

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 00:36:29 MET DST

GMN wrote:

> Niby tak - ale adminem to mialem na mysli ze ja na tym kompie rzadze a
> nie ze duzo wiem ;).
> Wiec mam dodatkowe pytanie - przzejrzalem to gpedit i chcialem zapytac -
> czego dotycza te "policy"? Konta na ktorym jestem aktualnie zalogowany?
> No bo powiedzmy ze chce uzytkownikowi "zenek" zabronic dlubac w
> rejestrze - gdzie jest powiazanie, ze ustawiwanie dotyczy zenka, albo
> jakies grupy userow albo czegokolwiek?
> GMN
> PS. A przejrzalem tez Twoja stronke i jest tam tez cos nie cos :)

I jeszcze jedno pytanko ;)
"To imprvoe performance, use these options to disable..."
Jest to w properties "local computer policy"
Czy da sie cos tam zafajczyc zeby nie sprawdzal czegos tam co w efekcie
ciut pryszpiey dzialanie w2k? Akurat na tych kompach wzsyscy maja grupe
administrtorow, wiec ni nie jest zabraniane...
GMN