Re: Dostep do edycji rejestru

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 00:32:21 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> <cytat>
> Tylko ze to ja jestem adminem i nic takiego nie robilem
> </cytat>
> No wiesz, jak sam stwierdziles nie jestes szarym uzytkownikiem :))
>

> A skad takie rzeczy wiedziec:
> 1. Help
> 2. google
>
> na sieci jest naprawde mnostwo materialow

Niby tak - ale adminem to mialem na mysli ze ja na tym kompie rzadze a
nie ze duzo wiem ;).
Wiec mam dodatkowe pytanie - przzejrzalem to gpedit i chcialem zapytac -
czego dotycza te "policy"? Konta na ktorym jestem aktualnie zalogowany?
No bo powiedzmy ze chce uzytkownikowi "zenek" zabronic dlubac w
rejestrze - gdzie jest powiazanie, ze ustawiwanie dotyczy zenka, albo
jakies grupy userow albo czegokolwiek?
GMN
PS. A przejrzalem tez Twoja stronke i jest tam tez cos nie cos :)