Re: Dostep do edycji rejestru

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 00:54:21 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> To zalezy ktore - zakladam ze mowisz w tej chwili o lokalnych zasadach -
> dostycza one lokalnego komputera

> W przypadku zasad loklanych tylko (czyli na stacji roboczej nie bedacej
> w domenie lub wolnostojacym serwerze ) mozesz poprzez male obejscie
> zastosowac zasady do wszystkich kont oprocz wybranych
>
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en;293655
>
> w domenie sprawa wyglada troche inaczej bo GPO nalozone na poziomie
> odpowiedniego kontenera obejmuje swoim zakresem ustawienia wszystkich
> obiektow w tym kontenerze chyba ze zmienione zostana odpowiednie
> [...]
Dzieki, pogrzebie w tym dokladnie. Mam nadzieje ze to zadziala bo w
tekstach o policach przwija sie "administrators" i "other users" a
wlasnie to konto z ktorym jest problem jest niby w grupie
"administratorzy"...
A maly OT - uwazasz ze win2k jest lepsze od XP czy vice versa? Pytam z
ciekawosci bo widze ze mocno sieidzsz w win2k :)
Weq