Re: Problem z Autoexec.nt

Autor: Krzysztof Kaspruk <kkaspruk.BEZ_at_SPAMU.zamoy.2lo.lublin.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 19:52:45 MET DST

> Choć z PC-tami mam do czynienia od 1989, to był to jedynie poziom
> użytkownika z małymi zakusami na sięganie głębiej (tak, by nie wzywać od
> razu pomocy). I chyba stąd obawy - pamiętam wagę plikó autoexec.bat. i
> config.sys.
Bez tych plików dos też działa, choć oczywiście nie ładuje sterowników,
a starsze wersje (<7.0) pytają o datę przy starcie.

Jeśli chodzi o autoexec.nt to mi się on jeden jedyny raz przydał,
żeby włączyć setvera żeby windows 1.0 działał:)

> Czyli co - założyć pusty plik autoexec.bat?
> Bo go - jak pisałem - nie ma.
Założyć pusty, o ile występują jakiekolwiek kłopoty.

--
Pozdrowienia
Krzysztof Kaspruk