Re: instalacja Win 2000

Autor: Krzysztof Kaspruk <kkaspruk.BEZ_at_SPAMU.zamoy.2lo.lublin.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 20:00:25 MET DST

> Abit na starszych plytach mial dodatkowy kontroler UDMA/66.
>
> 1. podpinasz tasme na ktorej masz dysk do stadartowego kontrolera na
plycie
> 2. instalujesz winde + sterowniki do UDMA/66.
> 2. przepinasz tasme na UDMA/66.
>
> ma dzialac
Tja... U mnie, ilekroć przepnę którykolwiek hdd do standardowego kontrolera
na płycie, to albo np. widzi jedną partycję, albo i żadnej i nie ma zamiaru
wystartować z takiego dysku (podejrzewam bios - nigdy nie aktualizowany
(najmniejszy hdd ma 10 gb) lub wewnętrznie przestawiony hdd na ultra ata 66,
w co nie wierzę). A, jak podłączę jakąś popierdółkę typu 160 MB, 408 MB lub
1200 MB to oczywiście działa. (płyta to abit be6 z biosem gdzieś tak
sierpień 1999). [tak przy okazji - ntki się sypią, gdy zepnę 2 segatey
razem, albo segata i jakąś popierdółkę podczas gdy wszelkie 9x/dos działa]

--
Pozdrowienia
Krzysztof Kaspruk