Re: [Win 2000] Konfiguracja konsoli

Autor: Krzysztof Kaspruk <kkaspruk.BEZ_at_SPAMU.zamoy.2lo.lublin.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 19:54:23 MET DST

> W jaki sposob moge sobie pokonfigurowac konsole? Np. jak zmienic, aby po
> wpisaniu w uruchom dajmy na to ping sex.pl, okno nie zamykalo sie od
> razu?
ping to program 32bitowy konsolowy. Nie wiem co z tym zrobić,
można np. zrobić batcha o nazwie powiedzmy pingx i treści
@echo off
ping %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9
pause
i potem pingx sex.pl, można też zmienić nazwę ping.exe na pingz.exe, a
naszego
batcha nazwać ping.bat (ale tej metody nie polecam).
a jeżeli chodzi o programy trybu ms-dos uruchamiane przez emulator ntvdm
to odhaczamy zamknij przy zakończeniu na karcie właściwości pliku
_default.pif który występuje w katalogu %windir%.

--
Pozdrowienia
Krzysztof Kaspruk