Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 19:50:42 MET DST

On Thu, 03 Jun 2004 10:17:49 +0200, Tomasz Onyszko wrote:

> zdefiniuj dzialanie na szkode :) - wlasnie otworzyles kolejny punkt
> regulaminu o ktory mozna sie sperac ;)

Po co definiować? Czym przepisy będą ogólniejsze tym lepiej dla ISP.
Można napisać takie jak (nie wykluczając innych):
- włamanie na czyjś komputer bez zgody i wiedzy właściciela
- utrudnianie dostępu do Internetu

> (...)
> Widzisz - logi nie zawsze wystarczaja jak ktos ci sie wlamie na serwr i
> teoretycnie iesz kto i masz logi i nic z tym nie mozna zrobic - to wg
> ciebie przy zawirusowanej stacji bylby lepiej ?? A skad awiadomo ze ISP
> nie stworzyl sobie tych logow zeby nie obciacmi pasma - a czy sa
> znaczone czasem w sposob pewny ????
> Moze dla ciebie logi to dobry dowo - ale wyobraz sobie sytuacje sporna
> ktora musi rozstrzygnac jakis zewnetrzny urzad.

Widzisz jak czytasz bez zrozumienia, mówiłem, aby karać grzywną nawet tych
którzy są "ofiarami" i atakują innych. Po czymś takim, sami poproszą ISP
aby ograniczył niektóre możliwości (których i tak nie używają).

Co do ISP i preparowania logów - ISP zawsze możesz zmienić, to tak jak byś
mówił że sklep sprzedaje trzydniowy chleb, przecież na przeciwko masz drugi
który najpewniej serwuje prosto z piekarni. Konkurencja jest konkurencją.

Tu nie trzeba rozstrzygać przez nikogo, ISP sami powinni być w stanie
zrobić odpowiednie kroki, jeżeli np. ktoś zaczął by mnie atakować a ISP
zignoruje sprawę to wtedy mógłbym pociągnąć ISP do odpowiedzialności.

Dla większośći ISP to nie ma różnicy, bo reagują na zgłoszenia, ale są tacy
co olewają sprawę.

> Jak ktos bedzie mi grzebal po dysku to to jest naruszenie mojej prywatnosci

Czytaj ze zrozumieniem, nikt nie będzie nikomu grzebał po dysku, sprawa by
była jak by ktoś już coś zrobił.

> jak wyzej o logach ...

j.w. o ISP

> ROTFL - zdefiniuj marnowanie pasma - przeciez DDoS to jest nic innego
> jak normlane odwolania do uslug, tylko masowe :) - tak samo mozna
> powiedziec ze uzytkownicy P2P marnuja pasmo.

oj panie "zdefiniuj", przypominasz mi kogoś kto podobne dyskusje prowadzi.

Taaak, ddos to normalna usługa, rotfl.

Ja też w logach serwera www mam różne dzikie odwołania (wirusy jakieś
chyba) jest GET a później pareset binarnych znaków. Myślisz że jak wyślę do
ISP te logi, to mi napiszą, że ktoś chciał po prostu chciał oglądnąć jakąś
stronę? Ludzie nie są tacy głupi jak Ci się wydaje.

Przyznaj się, że po prostu brak Ci argumentów.

> OK, zacznij sie klocic o to z potentatami typu HP, Dell - albo z
> maluczkimi typu pan jozio z naprzeciwka - i kto sie ma o to wyklocac,
> kto ponosci koszty poprawienia stanu itp - pozatym musialbys wtedy
> ustalic ogolnoswiatowe standardy konfiguracji

Jeżeli zatrudnię murarza który zamiast domu zbuduje mi krzywą wieżę w
Pizzie, to go zwolnię i zażądam jeszcze odszkodowania.

> Sa tacy co uwazaja ze za rozsylanie spamu z Twojego adresu nawet bez
> twojej wiedzy nalezy tez karac pienieznie - obciazajac wlasciciela
> adresu nie tego co wyslal - rozumiem ze uwazasz ze to jest dobra droga i
> z checia bedziesz placil - bo to dokladnie ten sam rodzaj rozwiazania

Tak, jeżeli w samochodzie wysiadną Ci np przednie światła i zostaniesz
zatrzymany przez policję, rozumiem, że w "Twoim świecie" nie zapłacisz za
to mandatu? Jak myślisz po co to jest? Nie jest to czasem po to aby Cię
zmobilizować żebyś te światła wymienił?

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, GG# 113344, TLEN: taked4
EMAIL: 6d3cq1u02@NOsneakemailSPAM.com