Uszkodzenie logowanie w XP - pomocy

Autor: news.task.gda.pl <grzegorznw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 20:55:52 MET DST

Witam

Mam ppewien dziny problem z Windowsem-XP.

Po wlaczeniu systemu nagle pojawia mi sie ikonka do zalogowania sie pomimo
ze mam w systemi tylko jedno konto bez hasla i nigdy nie mialem etapu
logowania tylko windows odrazu sie caly ladowal. Teraz pojawia sie ikonka do
logowania z userem. Po kliknieciu na ikonce system zaczyna sie logowac
pojawia sie na chwilke pusta tapeta pulpitu i nagle wychodzi spowrotem do
etapu logowanie i tak bez konac - nie moge sie dostanc do sytemu nawet na
konto Administrator i poprawne haslo - zacyzna sie wczytywac i nagle wylzi
spowrotem do etpau logowania. Probowalem trybu awaryjnego, ostatniej nanej
konfiguracji i nic nie pomaga, niczego nowego nie doinstalowywalem w
systemie. Sam juz niemam pojecia co zrobic.

Dzieki za wszelka pomoc