Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 10:17:49 MET DST

Dariusz Kuliński / TaKeDa wrote:

> wystarczyłby punkt "działanie na szkodę innych użytkowników internetu"

zdefiniuj dzialanie na szkode :) - wlasnie otworzyles kolejny punkt
regulaminu o ktory mozna sie sperac ;)

(...)

> wystarczą logi które podobno każdy ISP prowadzi, oraz skargi innych
> użytkowników.

Widzisz - logi nie zawsze wystarczaja jak ktos ci sie wlamie na serwr i
teoretycnie iesz kto i masz logi i nic z tym nie mozna zrobic - to wg
ciebie przy zawirusowanej stacji bylby lepiej ?? A skad awiadomo ze ISP
nie stworzyl sobie tych logow zeby nie obciacmi pasma - a czy sa
znaczone czasem w sposob pewny ????
Moze dla ciebie logi to dobry dowo - ale wyobraz sobie sytuacje sporna
ktora musi rozstrzygnac jakis zewnetrzny urzad.

(...)

> nie będzie naruszania prywatności

Jak ktos bedzie mi grzebal po dysku to to jest naruszenie mojej prywatnosci

> porównać logi osób które się skarżą ze swoimi (ISP)
jak wyzej o logach ...

> ISP ma też straty, osoby zarażone różnymi botami od ddosu marnują pasmo
ROTFL - zdefiniuj marnowanie pasma - przeciez DDoS to jest nic innego
jak normlane odwolania do uslug, tylko masowe :) - tak samo mozna
powiedziec ze uzytkownicy P2P marnuja pasmo.

> firma, ktoś te komputery stawiał, jeżeli nie potrafi naprawić powinni go
> zwolnić i zatrudnić kogoś innego.

OK, zacznij sie klocic o to z potentatami typu HP, Dell - albo z
maluczkimi typu pan jozio z naprzeciwka - i kto sie ma o to wyklocac,
kto ponosci koszty poprawienia stanu itp - pozatym musialbys wtedy
ustalic ogolnoswiatowe standardy konfiguracji

> Odpowiednie przepisy są trzeba je tylko egzekwować, najlepiej aby ataki
> ddos (nawet bez wiedzy) były karane grzywną, to zobaczysz, że firmy/ludzie
> sami by prosili o takie blokowanie w przypadku wykrycia ataków.

Sa tacy co uwazaja ze za rozsylanie spamu z Twojego adresu nawet bez
twojej wiedzy nalezy tez karac pienieznie - obciazajac wlasciciela
adresu nie tego co wyslal - rozumiem ze uwazasz ze to jest dobra droga i
z checia bedziesz placil - bo to dokladnie ten sam rodzaj rozwiazania

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl