Re: ipv6: tunnel sit do 192.88.99.1 i załatwianie PI

Autor: konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net>
Data: Wed, 31 Oct 2012 11:29:10 +0000 (UTC)

Art from [ a ] ...

:> : Drugie pytanie jak PI ipv6 załatwiać oficjalnie.
:> zapomnij, jak chcesz własne v6 dostać to musisz być urynalirem.
:
: Dokładniej to jak chce IPv6 PI dla siebie to LIRem być nie musi i bez
: problemu dostanie /48 PI.
:
: Jak chce IPv6 PI dla klientów to LIR niezbędny.

z pierwszej ręki - dostałem odpowiedź od RIPE że mam sobie założyć LIR
albo zgłosić się po IP do swojego LIRa.

z tego samego wniosku dostałem "od ręki" /22 - w v4 (w lutym).

AS jest dostawcą treści, więc IP jak najbardziej dla potrzeb własnych.

argumentacja była taka, że PI to infrastruktura, a jak na tych IP są
jakieś usługi, to już jest "End User" i nie może być PI - tutaj
można sobie poczytać:
http://pastie.org/private/riz0jdpstiknbpj8tmmpag

--
 “We found that when we woke up developers at 2am, defects got fixed
 faster than ever” -- Patrick Lightbody, CEO, BrowserMob