Re: Jak TP/Orange konfiguruje modemy dsl?

Autor: Dariusz Kajka <adres_at_w.sygnaturce.com>
Data: Wed, 31 Oct 2012 12:46:25 +0100

Sun, 28 Oct 2012 12:34:25 +0100, na pl.internet.polip, Przemyslaw
Kwiatkowski napisał(a):

> Hello,
>
> Pojawiła się potrzeba stałego IP, więc zadzwoniłem na infolinię TP, żeby
> dowiedzieć się jak zrobić upgrade z Neostrady do DSL. W ramach rozmowy
> dowiedziałem się, że:
>
> [...]
> - Dostanie Pan modem, który będzie własnością Telekomunikacji i będzie
> miał wbudowany router bezprzewodowy.
> - ??? No to to stałe IP, na którym mi zależy, to będzie IP routera, czy
> IP komputera do niego podłączonego?
> - IP routera.
> - ??? No ale ja chcę podłączyć serwer i to ma być stałe IP dla niego.
> [...]

Z wczorajszej autopsji:
DSL TUrbo z routerem CellPipe7130.
Jeden telefon na 19930 ->1,3,2,1 (zglaszanie awarii DSL)
->Proszę o przestawienie CellPipea w funkcjonalność dotychczasowego
modemu podstawowego (Speedstream) - bridge, bez wifi i NAT
<- Proszę bardzo[ klik klik klik] - gotowe

Moim zdaniem najprostsze rozwiązanie. Trwało 5 minut, nie musiałem nawet
logować się do tego routera.

--
kayu ( a t ) poczta . fm