Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?

Autor: Tomek <tomek_at_from.elblag.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 23:38:36 MET

> K: dziwne, wczoraj działał. byłem u sąsiada i u niego mój router też
> działa, to u was.
>
> i teraz albo O wraca do v4, wymienia router, albo staje okoniem i klient
> idzie do uke gdzie wygrywa klient.
>
> oczywiscie zakladasz, tez ze klient ma minimum viste albo linuksa,
> albowiem xp bez zewnetrznej aplikacji po v6 nie pobierze adresu. nie
> mowiac juz o tym, ze samo v6 trzeba doinstalowac.
>
> reasumujac, nie jest to takie proste.
Jasne, że nie jest to proste. I moim zdaniem nie nastąpi do tak szybko...

Zwróć uwagę na jeszcze jedno, Microsoft sprzedawał PC z preinstalowanym
XP do 22 października 2010. Wsparcie na cały system wygasa 8 kwietnia
2014. Do tego czasu większość ludzi wymieni PC i będą mieli
zainstalowane 7/8 albo cokolwiek innego im Microsoft wymyśli.