Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?

Autor: Tomek <tomek_at_from.elblag.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 23:56:09 MET

On 2011-11-08 18:25, Sylwester Zarębski wrote:
> Dnia Mon, 07 Nov 2011 23:09:22 +0100, Tomek napisał(a):
>
> [..ciach..]
> K: Ale to Wy mi sprzedaliście takie zepsute urządzenie, musicie
> wymienić!
> Po czym O bierze na swoje barki miliony urządzeń do wymiany.
>
> Reasumując: chyba żyjesz w innym świecie ;).

Mylisz Operatora ze sprzedawcą... Może Twój Operator sprzedał Ci router,
ja mam od swojego urządzenie wypożyczone (koszt wymianę tego sprzętu
poniesie oczywiście Operator - więc to w jego interesie jest już teraz
kupować sprzęt kompatybilny z ipv6)

Tak na marginesie - uważasz, że jestem z "innej bajki" - to co powiesz o
tym -> DVB-T:
http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t
cytat z faq:

----
Mam stary, kineskopowy, telewizor. Czy będę mógł odbierać naziemną
telewizję cyfrową?
W tym wypadku konieczny jest zakup odpowiedniego dekodera do odbioru
DVB-T, czyli set-top boxa.
Musi on być zgodny ze standardem MPEG-4, jaki jest obowiązujący dla Polski.
Szczegółowe techniczne informacje dotyczące sprzętu zawarte są w
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009
----
Zasadniczo koszt odbiornika przerzucony jest na klienta. To na kliencie
spoczywa dostosowanie się do standardu (oczywiście jeśli chce z niego
korzystać). To samo przerabialiśmy już w latach 90'tych(?) kiedy to było
masowe przestrajanie odbiorników radiowych .
Nikomu nie przyjdzie do głowy protestować przeciwko zachodzącym zmianom
technologicznym:
1. bo będzie lepszy Internet/obraz TV/odbiór RTV
2. technologia się zmienia itp...
3. zarobią na tym serwisy
4. i producenci....
Zasadniczo Ci ostatni zacierają ręce i to nie do roboty tylko do
liczenia wpływów